ای ندیم روز و شبم ای همدم دیرین من

ای نشان عشق و وفا ای مایه ی تسکین من


عاشقتر از عاشق تویی ای بانی آسایشم

دلداده ی لایق تویی ای مایهء آرامشم

ای ناجی عشق آفرین تو محرم راز منی

ای آشنابا درد من تو شعر آواز منی

سوز منی ساز منی 

عاشقتر از عاشق توی ای بانی آسایشم

دلداده لایق تویی ای مایهء آرامشم

در حریم اندیشه ام پروانه ی خوشبال منی

ای همیشه مقصود من تو کعبهء آمال منی

عاشقتر از عاشق تویی ای بانی آسایشم

دل داده ی لایق تویی ای مایه ی آرامشم

در ذهن من تنها تویی بالاتر از پندار من

ای تکیه گاه هستی ام ای برتر از گفتار من

ای مایه کردار من

عاشقتر از عاشق تویی ای بانی آسایشم

دل داده ی لایق تویی ای مایه ی آرامشم

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky

سلام
شعرایی مینویسی خیلی قشنگه ولی یه خورده نوع نوشته هات از قالب شعر بیان بیرون فکر کنم بهتر میشه
براتون آرزوی موفقیت میکنم
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد