من که ادعا نکردم

نمی گم خطا نکردم من که ادعانکردم
 

همه گفتن بی وفایی من که اعتنانکردم

***

عازم سفر شدی تو من دلم می خواست بمونی
 

واسه موندن تو اما بخدا دعانکردم

***

واسه تو کلی نوشتم که یه جوری مبتلاشی
 

تقصیر منه که آخر تو رو مبتلانکردم

***

توی کوچه رفاقت یه سلام جواب ندادم
 

تو دلم اتویی اون و با کسی آشنا نکردم

***

می دونم دوسم نداری حتی قد یه قناری
 

اما عاشقم هنوزم بدون اشتباه نکردم

***

ما جایی قرار نداشتیم جز تو کوچه های رویا
 

این دفعه تو اومدی من به قرار وفا نکردم

***

زیر دین ناز چشمات عمر یه دارم می سوزم
 

تا خاکستری نشه دل دینمو ادا نکردم

***

اومدن واسه نصیحت به بهونه یه صحبت
 

عمرشون کلی تلف شد چون تو رو رها نکردم

***

راه آسمون که بسته س گرچه قلبامون شکسته س
 

تا بحال آنقدر خدا رو اینجوری صدا نکردم

***

تو من و گذاشتی رفتی خواستی من دیوونه ترشم
 

باورت نمی شه شاید آخه جون فدا نکردم

***

نا مه های عاشقونه با نشونه بی نشونه
 

اما از کسای دیگه س پس اونارو وانکردم

***

یادته عکست و دادی بذارم تو قاب قلبم
 

بعد از اون روز دیگه هر گز به کسی نگاه نکردم

***

تو از اون روزی که رفتی نه تو رفتی که ببینی
 

تا قیامت هم تو رو من از خودم جدا نکردم

مریم حیدرزاده

        

نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.taranom62.blogsky.com

سلام . بابا مريم حيدر زاده. قشنگ بود . هيچ رفتنی را مجالی نيست . با تنهاييت شاد باش.

فرشاد ۲۰ چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:58 ب.ظ http://farshad20.blogsky.com

سلام مریم جون وبلاگت خیلی قشنگه ولی قالبش قشنگ نیست اگه یه قالب خوب و قشنگ می خوای با خودم در میون بذار به ما هم یه سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد