با عرض سلام خدمت همه دوستان و بازدید کنندگان

این متنی رو که می نویسم برای اعلام روز تولدمه

فردا جمعه ۱۹/۱۲/۱۳۸۴ تولد منه 

امیدوارم که فردا پرسپولیس از بازی پیروز بیرون بیاد که همین اتفاق برای من بهترین کادوی تولد بشه.

پرسپولیسی ها یادشون نره دعا کنن.

این هم یه متن زیبا که از یک وبلاگ ریبا و با اجازه برداشتم.

 دیشب به خواب رفتم، تو را در گوشه ای از این زمینِ خاکی در حالی یافتم که دستهایت رابر رویِ زانوهایت آوار کرده بودی و نگاهت را به نقطه ای دور دست امتداد میدادی!
کنارت نشستم و محو تماشای تو شدم، به عمق چشمانت فرو رفتم، وای خدای من! چه دنیای زیبایی را در پشت پرچین نگاهت زندانی کرده ای. پرنده های چشمانت چه زیبا و دلنشین آواز تنهایی را در نی غربت می نواختند.
دلت انگار دنیای بکری است که قدمگاه هیچ رهگذری نبوده است، به خودم جرأت می دهم و در گوشه ای از آن بیتوته می کنم . آهنگِ دلنشین قلبت آرامم می کند و خوابِ هزار ساله ام را می آشوبد.
خدا تو را فرشته آفریده است تا بیایی و تاریکی هایم را نور بپاشی.
با انگشتِ اشاره ات نگاهم را به سوی دیگری می کشانی، آنجا که اسب سپیدی به پیشواز قدمهایت سر فرود می آورد. ، مرا مهمانِ خنده هایت می کنی و به جایی می بری که پُر از بویِ عطرِ گیسوانِ توست.
مهتاب کم کم تنهاییمان را سرک می کشد.
آه خدایِ من آنجا را ببین! آسمانِ پر از ستاره را می گویم، بیا سهمِ خود را از آسمان بچینیم. به سمت شمال نگاهت را بچرخان! ستاره هایمان آنجاست، می بینی؟
ستاره تو آن یکی است که نورِ بیشتری دارد .
ستاره من به تو زُل زده است و نگاهت را به وضو و عشقت را به رکعت در آورده است.

تولدم مبارک

نظرات 3 + ارسال نظر
هرمیون پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:15 ب.ظ http://adrenalin18.blogfa.com

سلام.اولا تولدت مبارک...ایشاللا یه ابدیت عمر با غزت داشته باشی... در مورد اسم وبلاگت باید بگم این که چرا رفت کاملا مشخصه چرا.اما چرا برنگشت؟ من جواب این یکی رو نمی دونم.

مینا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:50 ب.ظ http://bidel965.blogsky.com

آقا رامین تولدت مبارک....چه بی خبر اومدی!!
اینم یه بیت از غزل جدیدم
ای یار تهیدست نظر بر دل ما کن
چشمان دلت را بگشا جام بلا کن

این آیینه کز آن رخ زیبا بگرفتی
آن را بنما بر من و دل خانه ی ما کن
۲ تا شد!
پیش ما هم بیاین

نازنین شبگرد جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:29 ب.ظ http://amirrony.blogsky.com

بعد ۲ ماه اولین کسی هستی که بهت سر زدم . راستی تولدت مبارک . نمی دونم چی بگم چون حالم اصلا خوب نیست . ولی به هر حال امیدوارم تو بهتر باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد