باران

گرید به حالم
کوه در و دشت
از این جدایی
می نالد از غم
این دل دمادم
فردا کجایی
سفر بخیر ، سفر بخیر
مسافر من
گریه نکن ، گریه نکن
بخاطر من
باران میبارد امشب
دلم غم دارد امشب
آرام جان خسته
ره میسپارد امشب
در نگاهت مانده چشمم
شاید از فکر سفر برگردی امشب
از تو دارم یادگاری
سردی این بوسه را پیوسته بر لب
قطره قطره اشک چشمم
میچکد با نم نم باران به دامن
بسته ای بار سفر را
با تو ای عاشقترین بد کرده ام من


رنگ چشمت رنگ دریا
سینه من دشت غمها
یادم آید زیر باران
با تو بودم با تو تنها
زیر باران با تو بودم
زیر باران با تو تنها


باران میبارد امشب
دلم غم دارد امشب
آرام جان خسته
ره میسپارد امشب
این کلام آخرینت
برده میل زندگی را از سر من
گفته ای شاید بیایی
از سفر اما نمیشه باور من
رفتنت را کرده باور
التماسم را ببین در این نگاهم
زیر باران گریه کردم
بلکه باران شوید از جانم گناهم

این کلام آخرینت
برده میل زندگی را از سر من
گفته ای شاید بیایی
از سفر اما نمیشه باور من

کی رود از خاطر من
آخرین بوسه شبی در زیر باران
رفتی و کردم صدایت
اما در آغوش شب گشتی تو پنهان

*****************************
امید

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:55 ب.ظ http://www.jameejam.blogsky.com

baba ey valah rafti tehroon digea mataleb ghashang ghashang minvisid ......................mofag bashid

مریم پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:40 ق.ظ

سلام رامین جان
راستش من خبر نداشتم رفتی تهرووووون
چند بار اومد جام جم هیچکی نبود :(
در هرصورت هرجاهستی موفق باشی به ماهم سر بزن دیگه
بابای

حسن جعفری پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:07 ق.ظ

رامین جان سلام بدون اغراق باید بگم که وبلاک شما بهترینه

من به محض روشن کردن سیستمم واد وب شما می شم وشاید بیشترین بازدید رو من از وب شما دارم وحالا دارم می گم.
رامین جان وبه من که کلا خراب شده ولی به من ایمیل بزنی خوشحال می شم
قربانت حسن

علی جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:40 ق.ظ http://www.taranom62.blogsky.com

سلام عزیز
خیلی قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد