ضیافت های عاشق را خوشا بخشش . خوشا ایثار
خوشا پیدا شدن در عشق . برای گم شدن دریا
چه دریایی میان ماست . خوشا دیدار ما در خواب
چه امیدی به این ساحل . خوشا فریاد زیر اب
خوشا عشق و خوشا خون جگر خوردن
خوشا مردن . خوشا از عاشقی مردن

اگر خوابم .اگر بیدار . اگر مستم . اگر هشیار
مرا یارای بودن نیست . تو یاری کن . مرا ای یار
تو ای خاتون خواب من . من تن خسته را در یاب
مرا هم خانه کن تا صبح . نوازش کن مرا تا خواب
همیشه خواب تو دیدن . دلیل بودن من بود
چراغ راه بیداری اگر بود از تو روشن بود

ضیافت های عاشق را خوشا بخشش . خوشا ایثار
خوشا پیدا شدن در عشق . برای گم شدن دریا
چه دریایی میان ماست . خوشا دیدار در خواب
نه از دور و نه از نزدیک . تو از خواب امدی ای عشق
خوشا خود سوزی عاشق .مرا اتش زدی ای عشق
خوشا عشق و خوشا خون جگر خوردن
خوشا مردن . خوشا از عاشقی مردن

 

نظرات 3 + ارسال نظر
خدائی یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:36 ب.ظ http://khodaei.co.sr

سلام دوست عزیز
برای کاربران وبلاگها و سایتها طرحی نو و جالب دارم...
از تمامی دوستانی که وبلاگ و یا سایت دارن تقاضای همکاری دارم...
تا بتوانیم با پیاده کردن این طرح ... کار را برای کاربران راحت کنیم...
این طرح مانند دیکشنری برای سایتها و وبلاگها میباشد
برای تکمیل و راه اندازی این طرح شما هم لینک خود را ارسال کنید
با تشکر

فائزه یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:23 ب.ظ http://www.shabnametanhaee.blogsky.com

سلام
متن قشنگی بود . امیدوارم هر روز موفق تر از روز قبل باشی
بای*

الهام یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام...
این اهنگ داریوش تمام زندگی منه...
خوشا عشق و خوشا خون جگر خوردن..خوشا مردن خوشا از عاشقی مردن...به سلیقت تبریک میگم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد