تا وقتی هستی ماه من, نگاه به ماه نمی کنم
 بزار همه نگاش کنن من اشتباه نمی کنم
 قسم به تار موی تو هرگز گناه نمی کنم
 پری دریایی بیاد اونم نگاه نمی کنم


 موج و گروگان می گیرم میارمش تو خونه
 فقط واسه یه حرف تو از نوع عاشقونه
 مهتابو می دزدم برات با نقشه شبونه
 اگه بدونم دل تو میشه واسم دیوونه


 با گل یخ تو آسمون واست حجله می سازم
 تا تو ببینی با چشات چقدر مهمون نوازم
 من اشتباه نمی کنم هرگز گناه نمیکنم
 قسم به تار موی تو به ماه نگاه نمی کنم
 مهرداد
 

نظرات 9 + ارسال نظر
ثریا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:25 ق.ظ http://orphic.blogsky.com

سلام ممنونم که به وبلاگ من سر زدین ... ممنون از اظهار لطفتون ...
شعر زیبایی نوشتین ... وبلاگتون هم زیباست ... همچنین عکسی که گذاشتین و بقیه ی مطالب .. شاد و پیروز و سلامت باشین ... ارادتمند: ثریا

کیا کوچولو پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:14 ب.ظ http://kia311.blogfa.com

سلام. قشنگ بود.خوشم اومد. ایول....منتظرم

الهام یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:53 ق.ظ

عالی........

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:27 ب.ظ

امیر چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:30 ب.ظ

واقعا کیری بود
کیریتر از تو عاشق نمی بینم
بیا سرت را بزار رو کیرم تا اروم بکیرم

صابر چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:29 ق.ظ

((امیر )) کیرم به دهنت

امیر یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:55 ق.ظ

{صابر }کیرم به کونت

[ بدون نام ] جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:23 ق.ظ

عجب کیر تو کیری شد

[ بدون نام ] شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:17 ب.ظ

از عکس خیلی خوشم اومد
واقعا قشنگه
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد