گفتی برو گفتم به چشم
این بود کلام آخرین
گفتی خدا حافظ تو
گفتم همین؟ گفتی همین!
گریه نکردم پیش تو با اینکه پر پر میزدم
با خون دل از پیش تو رفتم و باز نیومدم
بازی عشق تو رو جانانه باختم
مثل بازنده خوب مردانه باختم
همه ثروت من تحفه درویش
نفسم بود که به تو شاهانه باختم

لبخند آخرین من دروغ معصومانه بود
برای پنهان کردن داغ دل ویرانه بود
من مات مات از بازی شطرنج عشق میامدم
شاه مهره دل رفته بود
من لاف بردن میزدم
من لاف بردن میزدم

قلعه دل، اسب غرور، لشکر تار و مار عشق
دادم با ناز رخ تو این همه یادگار عشق
گفتم ببر هرچی که هست
رغیب جلد چیره دست
گفتی تو مغروری هنوز
با فتح این همه شکست
با فتح این همه شکست
بازی عشق تو رو جانانه باختم
مثل بازنده خوب مردانه باختم
همه ثروت من تحفه درویش
نفسم بود که به تو شاهانه باختم

گفتی برو گفتم به چشم
این بود کلام آخرین
گفتی خدا حافظ تو
گفتم همین؟ گفتی همین!
گریه نکردم پیش تو با اینکه پر پر میزدم
با خون دل از پیش تو رفتم و باز نیومدم
بازی عشق تو رو جانانه باختم
مثل بازنده خوب مردانه باختم
همه ثروت من تحفه درویش
نفسم بود که به تو شاهانه باختم
                                                    مهرداد


نظرات 4 + ارسال نظر
علی شنبه 4 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.taranom62.blogsky.com

سلام.
گفتند بريم خوب ميرويم . آنکه زيان خواهد ديد خودشانند نه ما . ما رفتيم اما هميشه با هميم و اينست که آزارشان خواهد داد .
شاد باشی.

[ بدون نام ] یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.moha.blogsky.com


روزای خیلی طلایی یادته؟

روزای خیلی طلایی یادته؟ روز ترس از جدایی، یادته؟

روز تمرین اشاره یادته؟ شب چیدن ستاره یادته؟

شعرای کتاب درسی یادته؟ یادته گفتی می ترسی ،یادته؟

عکسمون تو قاب عکس و ، یادته؟ بله بدون مکث و یادته؟


فائزه سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:27 ب.ظ

دلم خیلی گرفته بود شعرتو خوندم بیشتر گرفت همیشه موفق باشی

امیتا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.eshg-man.blogsky.com

سلام
مهرداد خوبی جیگر
از نظرت متشکرم
دوستارت امیتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد